ACASA                SERVICII              CLIENTI & PARTENERI               CARIERE              CONTACT
 
 
EFICIENTA                                                                         FLEXIBILITATE

                  
PROFESIONALISM                    CALITATE                          EXPERIENTA

                                                
SIGURANTA                                                                  DINAMISM
“Formularea intrebarii potrivite contine deja jumatate din solutia problemei” – Carl Jung

Sondajele de opinie sunt un excelent instrument  de marketing. Ele au o larga scala de aplicabilitate si va ajuta in luarea celor mai bune decizii. Call Center Services creaza si  deruleaza sondajele, analizeaza si raporteaza rezultatele firmei dumneavoastra.


AVANTAJELE SONDAJELOR DE OPINIE:

- Analizeaza impactul produselor sau serviciilor dumneavoastra asupra clientului final
- Ofera informatii despre gradul de satisfactie a clientului vis-a-vis de produsele sau serviciile utilizate
- Compara perceptia clientului asupra produselor dumneavoastra versus produsele competitive
- Analizeaza perceptia clientului asupra marcii, produselor si serviciilor, explicand motivele de alegere sau respingere
- Furnizeaza informatii despre preferintele clientilor, alegerile si motivatiile lor
- Va ofera posibilitatea de a tine cont de dorintele clientului in luarea deciziilor strategice
- Ofera informatii  timpurii asupra unor eventuale nemultumiri si capacitatea de a lua masuri proactive
- Sunt o excelenta unealta de fidelizare a clientului
- Posibilitatea de a folosi rezultatele sondajului ca si intrument de evaluare a angajatilor
- Furnizeaza informatii despre perceptia angajatului fata de compania dumneavoastra, gradul de satisfactie si fidelizare (daca se adreseaza angajatilor)
- Ofera imaginea conducerii vazuta prin ochii angajatului (daca se adreseaza angajatilor)
- Ajuta in luarea deciziilor de marketing
- Masoara impactul anumitor promotii si compara preferintele clientului pentru mai multe tipuri de produse


CUM POATE LUA NASTERE UN ASTFEL DE PROIECT?

Pasul 1: Cunoasterea activitatii firmei dvs.
Pasul 2: Studiul pietei, al competitiei, al tendintelor
Pasul 3: Analiza si fixarea indicatorilor ce se doresc masurati
Pasul 4: Determinarea segmentului de clienti vizati
Pasul 5: Crearea si pre-testarea chestionarului
Pasul 6: Stabilirea modalitatilor de trimitere a datelor si rezultatelor (format)
Pasul 7: Desfasurarea sondajului propriu-zis
Pasul 8: Analizarea rezultatelor
Pasul 9: Follow-up pentru analiza si optimizare proceduri


Contactati-ne pentru un PARTENERIAT de succes!