ACASA                SERVICII              CLIENTI & PARTENERI               CARIERE              CONTACT
 
 
EFICIENTA                                                                         FLEXIBILITATE

                  
PROFESIONALISM                  CALITATE                            EXPERIENTA

                                                
SIGURANTA                                                                    DINAMISM
"Nu e suficient sa ai o minte luminata, important e s-o folosesti bine" - Rene Descartes
CAMPANII DE TELESALES / TELEMARKETING

O strategie de vanzari cu costuri foarte reduse este vanzarea prin telefon. Daca in urma cu 2 decenii telemarketing-ul (cunoscut ca si telesales in Anglia si Irlanda) era o unealta usor de aplicat, competitia fiind restransa, iar clientii nu foarte rezistenti, schimbarile economice transforma activitatea de telemarketing intr-o adevarata provocare.

Un proces de telemarketing bine pus la punct poate fi un adevarat succes. O astfel de actiune implica o serie de apeluri in care se discuta, pe rand, de la nevoile clientului, pana la oferta propriu zisa si acceptarea ei.

Produsele sau serviciile care se incadreaza perfect intr-o astfel de activitate sunt cele de costuri medii si usor de inteles. Cu cat produsul este mai complex si se adreseaza clientelei de lux, cu atat este mai dificil ca acesta sa fie vandut prin telefon.


AVANTAJELE CAMPANIILOR DE TELESALES:

- Cresterea volumului de vanzari
- Contactarea unui numar foarte mare de clienti
- Tratarea potentialilor clienti de catre oameni dedicati, pregatiti in activitatea de vanzare prin telefon
- Proactivitate pentru clientii dumneavoastra
- Scaderea costurilor firmei dumneavoastra


CUM POATE LUA NASTERE UN ASTFEL DE PROECT?

Pasul 1: Cunoasterea activitatii firmei dumneavoastra
Pasul 2: Studiul pietei, al competitiei, al tendintelor
Pasul 3: Crearea unor scenarii predefinite de apel
Pasul 4: Stabilirea modalitatilor de trimitere a  potentialilor clienti (format)
Pasul 5: Desfasurarea activitatii propriu-zise 
Pasul 6: Follow-up pentru analiza si optimizare proceduri


Contactati-ne pentru un PARTENERIAT de succes!